Isteria campaniei “Fii Destept” – Microsoftul, Romanii Si Blog-Showuri

6 Responses to Isteria campaniei “Fii Destept” – Microsoftul, Romanii Si Blog-Showuri

  1. hot and horney September 24, 2011 at 5:14 am #

    Horny Hot Singles

  2. Ghita February 1, 2010 at 4:42 pm #

    mi-a placut idea ta cu plata “ïn rate” a licentei, ar fi fain sa fie implementata

  3. online December 18, 2009 at 2:56 pm #

    cititi blog-ul intreg, destul de bine

  4. dan picu September 22, 2009 at 8:37 pm #

    Nici una din companiile de mai sus nu se distinge prin plecaciuni in fata noastra. Apple inoveaza, dar ne ia banii, Google inoveaza dar ne ia deseori intimitatea si anonimitatea. Insa microsoft totusi a reusit sa se distinga prin a o da in bara atat fata de clientii business, cat si fata de cei ca mine si ca tine, ca tata si ca mama.

  5. admin September 22, 2009 at 7:53 pm #

    Da, pare a fi una din culmile ecologismului, sa iti pui autocolante “pentru” pe masina cand de fapt masina insasi este contra ecologism :)

    In rest, ai nostri ca brazii. Ftw “vinde” mai mult decat trafic – vinde credibilitate, care vine din integritate. Au tot dreptul sa promoveze ce vor, dar sa delimiteze clar pamfletul de fantezie si de confesiune si de realitate.

    Sunt insa convins ca toata lumea am invatat din acest episod, iar Microsoft si-a atins targetul, si se poate in final mandri – absolut tot ce divide oamenii in 2 tabere foarte pasionate in perspectivele lor diametral opuse, este predestinat succesului.

  6. Radu September 22, 2009 at 5:35 pm #

    La o asemenea argumentatie ce poti sa mai spui? :)
    Ai dreptate, insa unii (cei multi) aleg sa urmeze trendul din acel moment si asa este si cu ecologismul, curentul la moda acum… Chiar si cei care arunca gunoaie din masina, isi lipesc un autocolant cu “umbrela verde”! :) )